+48 61 630 38 97 | biuro@house-system.pl

Wyszukiwarka jako cenne źródło informacji

Wyszukiwarka Google to dziś bardzo cenne źródło wiedzy – to właśnie dzięki niej docieramy do informacji których poszukujemy. Aż 98% osób w Polsce na co dzień korzysta właśnie z Google w celu uzyskania odpowiedzi na swoje pytania. Prostota użytkowania i jakość stron która jest nam dostarczana w odpowiedzi na zapytania powoduje, że Google jest ważnym elementem naszego codziennego życia.

Wyszukiwarka Google jako źródło Klientów

Możliwość pojawienia się strony internetowej na liście wyników wyszukiwania dla danego zapytania powoduje, że Google stało się cennym źródłem potencjalnych Klientów. Wysoka pozycja w wyszukiwarce na określone słowo kluczowe może wpłynąć na znaczny wzrost sprzedaży produktu czy usługi.

Żeby jednak Twój biznes odniósł sukces w Sieci konieczne są konkretne działania zmierzające do wypozycjonowania Twojej strony internetowej (jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu to zachęcamy do zapoznania się z podstroną Co to jest pozycjonowanie?)

Oczywiście, żeby uzyskać odpowiednią sprzedaż i zainteresowanie produktem lub usługą konieczny jest odpowiedni cel czyli tzw konwersja. Bez niej działania są bezpodstawne. Dopiero po określeniu takiego celu następuje uruchomienie proces związany z pozycjonowanie.

Słowa kluczowe

Optymalizacja - Ikona

Jak przebiega proces pozycjonowania?

W zależności od celu proces pozycjonowania przebiega bardzo różnie. W pierwszej kolejności należy dobrać odpowiednie hasła kluczowe które najbardziej pasują do profilu działalności firmy. Następnie pod wybrane hasła należy wdrożyć tzw optymalizację strony (przystosowanie strony internetowej pod kątem treści i kodu strony). Kolejnym krokiem jest linkowanie strony (link jest głosem na stronę który wpływa na poprawienie pozycji strony). Podczas całego procesu należy dokonywać analizy postępu i realizacji celu. Na podstawie tych danych sporządza się raport końcowy.

Linkowanie - Ikona

Raport - Ikona

Analiza - Ikona

Słowa kluczowe

Dobór słów kluczowych

Właściwie dobrane słowa kluczowe powodują, że na Twoją stronę internetową trafiają potencjalni Klienci. A jeżeli na stronę trafiają zainteresowane osoby to Twój cel jest już blisko… reszta zależy już od Ciebie. Jeżeli masz problem z doborem haseł kluczowych napisz do nas. Przeanalizujemy Twoją branżę i zaproponujemy najtrafniejsze rozwiązania.

Optymalizacja

Optymalizacja

Przystosowanie witryny internetowej pod kątem kodu, jej płynności działania i treści jest bardzo ważna. Bez optymalizacji ciężko będzie osiągnąć wysokie pozycje. Pozycjonowanie zawsze rozpoczyna się od optymalizacji serwisu i trwa w sposób ciągły. Zmieniające się algorytmy powodują, że optymalizacja powinna być wdrażana na bieżąco.

LinkowanieProces linkowania

Linkowanie strony z serwisów zewnętrznych jest jak oddawanie pozytywnego głosu na stronę pozycjonowaną. Właściwie powiązane tematycznie linki powodują wzrost pozycjo Twojej witryny w wynikach wyszukiwania na określone hasła kluczowe. Tak jak optymalizacja linkowanie jest elementem bez którego strona nie będzie wysoko w wynikach.

AnalizaAnaliza działań

Analiza działań to bardzo ważny element procesu pozycjonowania. Bez ciągłej analizy pozycjonowanie nie jest skuteczne. Każda branża rządzi się własnymi prawami dlatego dobór odpowiednich źródeł i sposobów jest bardzo ważny.

RaportRaportowanie

Raport końcowy przedstawiamy jest na koniec miesiąca i zawiera informacje odnośnie działań które zostały zrealizowane i wdrożone jak również zakres prac na kolejny miesiąc. Dodatkowo w raporcie powinny się znajdować realne statystyki dotyczące osiągniętego celu czyli konwersji.